اخبار امروز | خبر های جدید ایران | جنایت های داعش | سایت تفریحی امسال

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد

پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد

پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد

سایز متن:

عادل فردوسی‌پور چه بخواهد و چه نخواهد مورد توجه عموم قرار دارد و حالا که بحث حضور ستارگان فوتبال جهان در ایران همچنان داغ است، او بیشتر نامش مطرح می‌شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد صدیقی

وحشت داعش از ابوعزرائیل

وحشت داعش از ابوعزرائیل


از او با عنوان «نابودگر»، «رمبو» و «فرشته مرگ» در عراق نام برده می‌شود. اگر داعش با خشونت‌های خود هراس خود را پیشاپیش در دل عراقی‌ها افکنده است اما در میان عراقی‌ها هم هستند افرادی که نام آنها لرزه بر اندام داعشی‌ها می‌اندازد. «اوریلین وال» در 5 اوت 2015 او را «اسطوره شیعی» می‌نامد که شجاعتش برایش لقب «رمبو»ی عراق را به ارمغان آورده است. او به «قهرمان مقاومت» در برابر داعش تبدیل شده است. گفته می‌شود او به سبک خود می‌جنگد. تبر بر دوش می‌گذارد، شمشیر خود را در هوا می‌چرخاند و «هل من مبارز» می‌طلبد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد صدیقی

فرشته ای مرگ داعش

با سر تراشیده، ریش بلند و هیکل تنومندی که دارد به نمادی در میان عراقی‌ها تبدیل شده است. از او با عنوان «نابودگر»، «رمبو» و «فرشته مرگ» در عراق نام برده می‌شود. اگر داعش با خشونت‌های خود هراس خود را پیشاپیش در دل عراقی‌ها افکنده است اما در میان عراقی‌ها هم هستند افرادی که نام آنها لرزه بر اندام داعشی‌ها می‌اندازد. «اوریلین وال» در ۵ اوت ۲۰۱۵ او را «اسطوره شیعی» می‌نامد که شجاعتش برایش لقب «رمبو»ی عراق را به ارمغان آورده است. او به «قهرمان مقاومت» در برابر داعش تبدیل شده است. گفته می‌شود او به سبک خود می‌جنگد. تبر بر دوش می‌گذارد، شمشیر خود را در هوا می‌چرخاند و «هل من مبارز» می‌طلبد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد صدیقی