اخبار امروز | خبر های جدید ایران | جنایت های داعش | سایت تفریحی امسال

درگیری به خاطر مزاحمت نوامیس در شب قدر شهر یاسوج

درگیری بر سر مزاحمت نوامیس در شب قدر شهر یاسوج

درگیری به خاطر مزاحمت نوامیس در شب قدر شهر یاسوج

قاتلان 14 نفر در شهرستان ایرانشهر به هلاکت رسیدند

امروز صبح 17 تیر 94 بعد از مراسم شب قدر و احیا در یاسوج چند مرد که با مزاحمان نوامیس مردم درگیر شده بودند با اسلحه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند .

خودروی سمند مزاحم دختران مردم : به گزارش کاملینا به نقل از امید ملت سحرگاه امروز چند جوان مورد حمله افرادی مسلح قرار گرفتند. 


سحرگاه امروز چند جوان که از کسبه مغازه های اطراف بلوار امام خمینی (ره) (چها راه عالیوند سابق) بودند در بلوار جلوی مغازه های خود در محفلی دوستانه گرد هم نشسته بودند که متوجه ایجاد مزاحمت سمندی سفید رنگ برای چند خانم جوان شدند که به گفته شاهدان تازه مسجد و مراسم شب قدر را ترک کرده بودند و راه خانه را در پیش گرفته بودند.


در طرف دیگر بلوار شدند که در ابتدا با دخالت و به کمک شتافتن این چند جوان مانع از این مزاحمت شدند و بعد از دقایقی که ماجرا ختم بخیر شده بود افراد ناشناس برای تلافی دوباره به محل حادثه برگشتند و با شلیک چند گلوله  که به گفته ماموران آگاهی تفنگ ساچمه زنی بود به سمت این جوانان با کمال تاسف یکی از جوانان در دم جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر را (که یکی از آنها رهگذر بود و هیچ دخالتی در ماجرا نداشت) با کمک مردم و مرکز ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج انتقال یافتند که یکی از مصدومان را بر اثر خونریزی شدید فورا به اتاق عمل اعزام و بقیه مصدومان هم اکنون  تحت مراقبت و مداوای پزشکان و کادر بیمارستان شهید بهشتی هستند. 


پزشکان حال یکی از مجروحان که در اتاق عمل به سر میبرد  را وخیم اعلام کردند .


افراد مسلح پس از شلیک گلوله به سرعت محل درگیری را ترک کردند و متواری شدند.امیدواریم با توجه به اتفاقات اخیر شهر سیسخت و این حادثه ماموران محترم نیروی انتظامی و آگاهی هر چه سریع تر این پرونده را در دستور کار قرار دهند و این اشرار را دستگیر و تحویل مراجع قانونی دهند.

درگیری در یاسوج

دعوا و درگیری شب قدر در یاسوج

دعوای ناموسی در یاسوج در شب قدر

شلیک و کشته شدن در شب قدر در یاسوج

۹۴/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد صدیقی

نظرات (۱)

افسوس وصد افسوس  از اینهمه شرارت اونوقت وقتی میگند استان ما بی فرهنگه ناراحت میشیم مسؤلین فرهنگی تلاش کنند استاندار دست به همت بشه فقط دنبال مسایل و حاشیه های سیاسی نباشه اینجاستکه ماهیت کاری یک استاندار مشخص میشه بابا بخدا ا  ستان :ما از لحاظ فرهنگی رکوده این چه روزگاریه مردم ما دارند امنیت زیر صفره ای داد ای بیداد:::::
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی