اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

پسرا همچین میگن مخ زدیم

.

.

.

.

.

انگار دخترا مخ دارن

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

هدف دخترا برای حضور در اماکن مختلف!

دانشگاه : پیدا کردن شوهر

شبهای قدر : پیدا کردن شوهر

شبهای احیا : پیدا کردن شوهر

مترو : پیدا کردن شوهر

اموزش رانندگی : پیدا کردن شوهر

سیزده بدر : پیدا کردن شوهر

فیس بوک : پیدا کردن شوهر

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

ﺷﺮﻁ ﻣﻴﺒﻨﺪﻡ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﻮﺳﻚ ﺍﮔﻪ ﺻﻮﺭﺗﻰ ﺑﻮﺩ!

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻦ ﻻﻯ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺸﻚ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ

ﺭﻭﺯﻯﭘﻨﺞ ﺩﻓﻌﻪ ﺑﻮﺳﺶ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ ﻣﻴﮕﻔﺘﻦ ﻋﺠﻴﺠﻢ ﻗﻠﺒﻮﻧﺖﺑﻠﻢ…!!!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره ﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ ! ﻣﻦ ﺍﺯ نسل ﺑﺎﺩﻡ ، ﯾﮑﺠﺎ نمیمانم

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﺨﺼﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺭﻭ باد معده ﻣﺘﻤﺮﮐﺰﻩ !

ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ :)

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره 4000تا دوست تو صفحه فیس بوکش داره که 3990 تاش پسرن‏

‏( مدلای مختلف کچل کوتوله چاق لاغر یه وری)‏

بعد تو پروفایلش نوشته:‏

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خاری پی شبنم نمیگردم

‏…. فکر کنم فقط پی “شبنم” نمیگرده..لامصب

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مورد داشتیم دختره سر کلاس کلیپس نزده بوده

براش غیبت زدن !

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره تو وبلاگش نوشته بود:

جای خالی تورو انقد با چشام آب میدم

تا باز کنارم سبز بشی!!!…

فک کنم مخاطبش یونجه بوده…!!!!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره توی آب نگاه میکنه دادمیزنه وای خردریایی!!!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مــورد داشتیم دخدره قیافش از قابلمه های مامان بزرگ من داغون تره!

بعد اومده پست گذاشته

اعصابم مث چشام سگ داره

بچه خوشگل فاصلتو حفظ کن تا تیکه پاره نشدی !!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

خداوند وقتی دختر را افرید

ملاعکه به او می گوفتند این چیست

خداوند گفت الکی مثلا ادمه

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مورد داشتیم دختره رفته شیرینی فروشی گفته

یه جعبه شیرینی میخوام، یارو گفته چند کیلویی؟

دختره گفته 55 کیلو ام ولی رژیم گرفتم لاغر شم :|

میگن شیرینی فروشه رفته تو یخچال نشسته میگه من شیرینی ناپلئونیم =)))

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ

ﻣﯽﻧﻮﯾﺴﻦ :

Mel Ika , Par Isa , Shi Ma ، for ugh

ﺍﯾﻨﺎ ﺣﻀﺮﺕِ ﻣﻮﺳﯽ با عصاش ﺍﺯ ﻭﺳﻄﺸﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﺪﻩ…!!!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مورد داشتیم

دختره با مامانش از جلوی مغازه ایزوگامی رد میشن

دختره میگه مامان من ازین لواشک متری ها میخوام.

مامانشم گفته بیا بریم دخترم، تو که تحصیلکرده هستی چرا؟؟؟؟

اینا غیر بهداشتیه!!!!!

.

.

.

.

بیچاره پدر خانواده!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره داشته تو مجله جوک میخونده!

دستشو فشار داده رو جک که لایک کنه!

میگن از شدت خنده ، مجله پاره شده !

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره اومده تو PV . . .

ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺘﺎﺕ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻢ . . .

.

.

.

.

.

.

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﻧﺎﻣﺖ ﭼﯿﻪ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ . . .

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

ﻋﻠﻮﻡ , ﺩﯾﻨﯽ , ﺟﻐﺮﺍﻓﯽ , ﻭﺭﺯﺵ . . .

ﻓﮑﺮﮐﻨﻢ ﺳﻮﻡ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩ . . .

بچه ها سروصدا نکنین ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﻼ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ !

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻟﺒﻨﯿﺎﺗﯽ . . .

ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺳﻄﻞ . . . !

ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺁﻗﺎ ﯾﻪ ﮐﯿﻠﻮ ﺷﯿﺮ ﮔﺎﻭ ﺑﺪﯾﻦ . . .

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:

ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺳﻄﻠﯽ ﮐﻪ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﯾﻪ ﮐﯿﻠﻮ ﺷﯿﺮ ﮔﺎﻭ ﺟﺎ ﻧﻤﯿﺸﻪ . . .

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﭘﺲ ﻟﻄﻔﺎ ﯾﻪ ﮐﯿﻠﻮ ﺷﯿﺮ  ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﺪﯾﻦ ! ! !

ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮ ﺁﻥ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﺗﺎﻻﺭ ﻭﺣﺪﺕ ﺗﺸﯿﯿﻊ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

صبح با دختره آشنا شدم

آخرشب ازش میپرسم داری چیکارمیکنی؟

جواب میده : با یاد تو زندگی میکنم !

فقط من موندم تا الان بدون من چطور زنده مونده . . .

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

خدایی به دخترا حسودیم میشه !

عقل ندارن راحتن !

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختران از آنچه در دانشگاه می بینید ، زشت تر هستند

دقت کنید از ما گفتن بود!

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

لامصـــب با این نرخ سکه دیگه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت !!!

چهارده تا سکه هم حساب میکنی خیلی زیاده

.

.

.

.

باید یکیو پیدا کنیم به یگانگی خدا راضی باشه

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

دختره میره کله پزی

فروشنده میگه : چشم بذارم؟

دختره میگه : آخه من تو این یه ذره مغازه کجا قایم شم؟

فروشنده تشنج کرده یه پا و یه دستش فلج شده

کله گوسفنده هم زنده شد و فرار کرد

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

یه بار با یه دختره رفته بودم سفره خونه !

بعد یه نیم ساعت قلیون کشیدن دختره گفت:

.

.

.

.

.

.

کی آب قلیون تموم میشه بریم ؟

از اون موقع هروقت قلیون میبینم جیغ میکشم

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مــن اگــه دخــتر بودم

زبــونم لال

خـدا نکـنه

من چِم شده امروز…؟

چرا دارم کفر میگم؟خدایا توبه خدایا توبه :|

.

اس ام اس های ضد دختر خرداد 94

.

مورد داشتیم تو خواستگاری پدره دختره از پسره پرسیده شغلت چیه؟

پسره گفته: وکیلم

دختره از تو آشپزخونه داد زده

با اجازه پدر و مادرم بعله!!!

.

.

.

.

.

نخند

درک کن

شوهر گیر نمیاد